luni, 16 ianuarie 2012

Back to the school

Da, intr-un final vacanța sa terminat(din păcate, trebuia sa se întâmple si asta), si ne-am, întors la unitatea noastră de învățământ. Ne revedem colegii si profesorii si ne amintim ce bine era in vacanță, si ca nu vom mai avea parte de așa ceva pana la Paște adică vreo câteva luni, care după mulți dintre noi este o perioada extrem de lunga de timp, si chiar este. Acestea fiind spuse putem trece la experiența primei zi de școala al celui de al doilea semestru. Eu, personal am fost deranjat de faptul ca toți dintre noi ne așteptăm la o zi ușoară in care sa discutam despre vacanța, craciun etc., dar nu am început încă din prima zi cu școala de parca nu am fi avut nici o vacanța si doar un week-end obișnuit. Dar putem zice ca putem zice ca aceasta zi putea fii ca orice alta zi de școala din cauza celor 3 saptamâni de vacanța. Si cam asta a fost tot. Sa aveți o seara buna, si ne auzim curând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu