luni, 9 aprilie 2012

Mai departe

Si a mai trecut inca o saptamana (una altfel) si a venit alta. Dar saptamana trecută a fost o delectare a chefului tuturor (elevilor) de munca cu un program numit scoala altfel. Da, cel mai bun lucru care implica scoala deoarece nu s-a facut aproape nimic, acest lucru fiind binevenit întotdeauna. Deci tot acest program nu a semanat deloc cu cea ce trebuia sa fie. Ideea era de a desfășura diferite activități diferite de cele care se desfășoară in mod normal la scoala. Ei bine nu a fost așa ci a fost o pierdere inutila de vreme unde nu am facut aproape nimic, in mare parte am venit la scoala am stat vreo 2-3 ore am facut 30-40 de minute de "activități" apoi ne-am deplasat spre casa. Dar aceasta saptamana s-a terminat si acum este urmată de 2 saptamâni de vacanta, nu-mi vine sa cred, dupa ce am "muncit si invatat" atat de mult avem o binemeritata vacanta. O seara buna in continuare. Si nu uitati de facebook-ul blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu